beats by dre cheap

POLITIKA

Kaže izreka, ako se ti ne baviš politikom, politika će se baviti tobom.

Nije da sam se uvalio u politiku, onu na koju odmah pomislimo, lokalnu, državnu, kakvugod, izbori, kandidati, platforme, honorari, već onako rekao bih tek neka usputna misao u proljeće, dok kiša rominja (možda opušten, zbog proljeća, koje opušta, zbog toga što zima zateže) i dok život teče tako da ti može priuštiti takvo zadovoljstvo da na taj način razmišljaš o takvoj misli. Dakle, odmah naiđeš, kao i svaki puta kada definiraš, ili misliš da definiraš nešto, na terminološke uzbrdice i nizbrdice, zakučice, nejasnosti, dvosmislenosti, besmislenosti i sl. Dakle, nije politika, samo općinskog nivoa, ili kantonaknog ili kakvi već nivoi postoje, politika je, evo, odmah, tu na tom mjestu pitanje zašto postoje ti nivoi, ili da li bi bilo bolje da ih ima manje, ili možda čak više. Politika je, dakle, pitanje, a ne odgovor, jer odgovor je već ideologija, tj. baš ono što se zove općinska ili državna politika, tj. zacementirana, ili lažnim perjem nakićena univerzalnost, zauvjeknost, jedinost… Evo, ako se ovo što pišem može nazvati politikom, onda sam ja za ovu vrstu politike, tj. onda je tačno da ako ti pustiš politiku, ne znači da će ona pustiti tebe, ne znači da ako se ne baviš politikom da se uistinu ne baviš, jer se politikom itekako baviš baš kad se ne baviš, pretpostavljam da se zna šta sam mislio reći …

Nebaviti se politikom je lažni komfor kojega sebi možeš priuštiti kao recimo kredit za kojega znaš da ćeš ga jednom dobro iskihati.

Dakle, pitanje je samo kako ćeš se baviti politikom, svjesno, nesvjesno, i kakav efekat ćeš postići. Je li ti stalo do efekta, hoćeš li se baviti zbog efekta, hoćeš li veći efekat postići ne bavljenjem, tj. nekom vrstom aktivne pasivnosti, ili pač pasivnom aktivnošću (na koji način se uglavnom bave opštinski, kantolnani i ostali službeni nivoi). Jasno je, dakle, iz svih ovih pitanja da je politika nekako duboka kulturno-civilizacijska filozofska i religiozna činjenica. Arsistotel je prije nekih 2300 godina proniknuo u bit politike kao apriorne univerzalnosti, sveprisutnosti, ljudske determiniranosti, transcedentalnosti. Nema sumnje da je tako. Ne možemo iz politike, i svaka tvrdnja o nepolitičnosti je ideološka floskula, naivna ili zlonamjerna, jer bez politike nema ljudskosti, jer ljudskost svaki puta određuješ političnošću, socijabilnošću, društvenošću. Nije li poslanik Muhammed alejhis-selam rekao da je namaz obavljen u džematu (čitaj političkom entitetu muslimanske univerzalne i globalne zajednice zvane ummet) vrijedniji za 25 i/li 27 stepeni. Dakle, politika. Nije li baš političko pitanje o suštinskoj slabosti formalnih političkih jedinica lokalnog i globalnog nivoa muslimanske zajednice univerzalno političko pitanje. Nisu li se žrtve u srebreničkom pokolju bavile politikom, na način koji ih je koštao
života, tj. aktivnom pasivnošću naslijeđenom kroz tradiciju vjekova pripadavši kulturnoj zajednici koja se drži za poligon vampira odabranih naroda. Jeste, bavio se je politikom i njegova smrt je čak obični politički akt koji je zbog zorenja historije kao neke istinske metodološke i dijalektičke činjenice dovela do sudskih procesa i kazni.

Nije li ćutanje, dok stojiš u redu u uredu za scijalno i znaš i vidiš kako se dešavaju mučke i prekoreda ubacivanja, bavljenje politikom. Jesi li pomislio, kad si zažmirio, predao se, prigrlio komformizam, čitaj kukavičluk, da ćeš jednoga dana dobiti račun za to, s pridodatim astronomskim kamatama. Je li drsko da kažem, onaj račun koji su platili šehidi iz Žepe, ili Gaze (eh sad i taj pojam, jesi li šehid i onda kada si postao žrtva samoga sebe). Politika dakle, jeste širok i univerzalan pojam koji se duboko prepliće s moralom. Kad bolje pogledamo vidjećemo duboku isprepletenost i mehanicističnost u političkoj sferi. Duboku kauzalnost koja nam izmiče, ili pred kojom svjesno zatvaramo oči. Ili pred kojom naivno glumatamo i pilimo neupotrebljive i ispuhle fraze sve s ciljem zamagljivanja i fesada. Dakle, fesad je politika. Kao što je rat nastavak politike oružjem, tako je i fesad kao oblik politike ubijanje bez oružja.

SAMORAZGOVORI
http://samorazgovori.blogger.ba
11/04/2018 07:28