***-16

Ako nam se zatvore puti

Ja plakat’ neću

Ti traži sebi

Ja ću sebi sreću

Tako ja na stvari gledam

Ludilu se ne dam

Ludilo je mrlja siva

U njemu propast biva

Jedno je voljeti

Drugo voljen bit’, draga

Dva su to različita vraga

Ne shvatiš li

I bude kasno

Uzalud voljeti ćeš strasno

Ne bacaj hitro koprenu svoju

I ne žrtvuj ruke bijele svoje

Hiljade biljega pred tobom stoje

Jer, znaj

Tamo gdje tamna noćca sve pokriva

Rumena zora vješto se skriva

To je, što htjedoh ti jutros reći

Ja, drugar tvoj, najveći

7 komentara

  1. nadjoh ovo negdje zapisano, mnogo mi lici stilu kojim ti pises, pa ti evo poklanjam, da usporedis 🙂

    živa bila
    pusti nek kiša
    ide svojim tokom
    ne gledaj
    u nebo
    ne u dlan
    ja sam jednom
    rekao
    ti si moj
    dan
    i onaj
    rijetki
    baš rijetki
    san
    zato
    pusti vjetrove
    i magle
    nek idu
    svojim tokom
    mi ćemo
    gledati u
    svoja
    unutarnja lica
    dva
    i naći ćemo ravnicu
    i livadu
    i pčelu
    i cvijet
    i taj što ga
    dugo tažimo
    taj tajni svijet
    ne gledaj
    mrak
    ni pomrčinu
    ni neba tog
    prašinu sivu
    nek idu svi
    svojim tokom
    mi ćemo
    tražiti spas
    onim što mudri kažu
    duhovnim okom
    pa ćemo
    vjeruj
    ne polahko nego skokom
    u svijet što
    nema
    granica
    svojih
    što nema
    onog ljudskog
    ni početka ni
    kraja nema..

    nalazim krasnim stihom, a ti kazi sta ti mislis o tom ?

Komentariši